Lugn vecka framöver

Tjena tomater, vad hittar ni på?:) jag softar, tar det lugnt och njuter av att jag inte har några läxor! jga har ju i några inlägg berättat att vi har gjort besök på olka företag och nu har vi haft en ganska stor (läs jättestor) uppsats om ett av dessa och då valde jag Peltor, och detta har tagit all min tid den senaste veckan.
Men nu är jag tillbaka och förhoppningsvis kommer det att bli något inlägg varje dag framöver:)
Hade lite tråkigt igår så jag satte mig och ritade lite och ritade av ett öga, här kommer det:
Jag blev faktiskt ganska nöjd, man ser ju att det är ett öga:) Blev lite missnöjd med irisen och reflektionen, men övning ger färdighet!
Nu ska jag glo på Pretty woman, bye:)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: