Mys med filmer

Idag har jag haft kort dag med endast två lektioner, och under en av håltimmarna så satt jag och Emelie och garvade ikapp till "Vampyrer suger" och samtidigt som den verkligen suger så är den underbart rolig! Som jag skrev igår så älskar jag när man gör parodier på rekamfilmer, detta gäller även vanliga filmer.
Ett krav är dock att man måste ha sett twilight och new moon, annars fattar man nada:)

Sedan tittade jag på "I rymden finns inga känslor" och den var bra, men jag blev faktiskt lite besviken. Den var inte riktigt som jag hade trott att den skulle vara, men den var fortfarande bra:)
Nu är klockan 20.59 vilket betyder att det bara är en knapp minut kvar tills premiären av den nya säsongen av desperate housewives börjar!!
SO LOOOOONG!:)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: