Studiedag = pluggdag. Och lite möblera-om-dag

Idag har jag studiedag och det är riktigt härligt! Dock blir det inte så mkt vila för mig, jag har nämligen prov imon i samhäll så det blir till att läsa på en hel del!
Sen håller jag även på att möblera om lite granna i mitt rum, jag har satt upp nya gardiner köpt en stor tavla och ska snart sätta in en ny garderob som är både större och snyggare än den jag har nu, den är dessutom sönder så dte är på tiden att den fixas till:)
Anledningen till att jag gör detta nu är att jag för finbesök från Lettland på söndag! Jag var i Lettland med skolan i höstas och bodde hos en helt underbar familj, och nu ska tjejen, Vilda, komma och bo hos mig i en vecka och det ska bli så himla kul!
Det är skolan som anordnar alltihop och det blir en fullspäckad vecka med både aktiviteter och studiebesök så jag ser verkligen verkligen fram emot detta! Det ska bli så himla kul att träffa Vilda igen som är hur gullig som helst och vi har haft kontakt med varandra sedan jag åkte därifrån.
Så när hon kommer hit så ska hon få mitt rum och det är därför vi måste fixa lite, det har sett ut som ett bombnedslag just nu^^ Jag vill ju att hon ska trivas jue!!!
Kommer kanske upp lite bilder på hur mitt rum ser ut så kan ni få se det:)
men nu ska jag läsa och protektionism, hejdå! <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: