Tisdagen - Göteborg!

På tisdagsmorgonen steg vi upp halv 6 eftersom vi var tvungen att vara vid skolan vid cirka 7 eftersom vi skulle till Göteborg, typ höjdpunkten under hela resan.
Vi gjorde oss i ordning och fick skjuts in till Vmo av Louise och hennes pappa och vi var där i god tid.
I bussen på vg upp till Göteborg satt jag bredvid Emelie och jag somnade. Tydligen tog Emelie en hel del smickrande bilder på mig då som hon visade runt i bussen, härligt!
Vi åkte först på en guidad tur i Göteborgdär vi bland annat stannade vid en kyrka som stod uppe på ett berg typ. Där hade man en underbar utsikt över hela staden. I kyrkan fanns det en jättefin minneslund där man kunde lägga stenar för att "bli av med alla bekymmer".
Sedan åkte gick vi och åt lunch på mcdonalds för att sedan åka till volvo med alla gäster. Det var ashäftigt och det var så stort så att man var tvungen att åka ett sort tåg genom hela fabriken. Trots att vi åkte det här tåget tog hela turen över en timme så då förstår ni hur stort det verkligen är. Kameror och mobiler var totalförbjudna så det blev inga bilder.
Därefter blev det shopping i fyra timmar och det var jätteroligt. Köpte en rosa stickad tröja på cubus, presenter till Vilda och lite pyssel från Lagerhouse och lite annat smått och gott!
Vid sju tiden åkte vi hem och vi var hemma runt tio tiden. Kom i säng vid tolv tiden och då var både jag och Vilda helt slut.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: