Bilder från pensionärsfesten

Här lite bilder från pensionärsfesten i fredags, alla bildern är knyckta från kompisar så är det någon som vill att jag tar bort bilderna så säg bara till! Den idiotiska anledningen till detta är att jag trodde jag lagt över mina på datan och raderade sedan alla på kameran för att få mer plats eftersom kameraminnet var slut. Nu i efterhand insåg jag att bilderna faktiskt aldrig kom in i datan så jag är asarg på mig själv just nu!!!
Men här kommer lite bilder iallafall.
Hela gänget! Jag är nummer nio från vänster i översta raden, tjejjen (tanten) med käppen.
Lina och Louise (bildernas ägare)
Gänget vid festbordet
Födelsedagsbarnet i egen hög person
Lilla jag med Louises käpp i högsta hugg! Under kvälllen hade jag på mig en svartvitprickig långkjoloch en vitgulprickig blus nedstoppad i kjolen plus lite papilljotter i håret - alltså än fullfjädrad tant!

Jag är jätteledsen över att bilderna försvann, jag hade till och med gjort en videoblogg med mig och louise när vi förberedde oss men den är ju också borta nu... har haft lite request på att göra en till videoblogg så tänkte kanske göra en imorgon, blir det bra? Kom gärna med FÖRSLAG på vad jag ska prata om så blir jag glad!

Kommentarer
Louise

Prata om Grrrröt ;)

2011-05-24 09:25:30
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
arrie

prata danska :D

2011-05-24 16:45:18
URL: http://audioland.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: