Fick på mig en barnklänning!

Igår när vi var på Lindex tittade vi på barnkläder och hittade en massa söta klänningar! Vi hittade en som var jättesöt och vi skulle mest på skämt se om dne passade mig - och det gjorde den! En bedårande knäkort bröllopsliknande skapelse som var hur fin som helst. Om det inte vore för att jag skulle spara pengar hade jag köpt den direkt!






Om denna kreation ändå kunde befinna sig i min garderob...

Köpte ju nagellack igår med från h&m i dessa färger:
Täcker asbra gör de också så jag är helnöjd, fler färger skall införskaffas snarast!

Kommentarer
abbe

tackk fina vän den!:)

Btw, den klänningen skulle ju passa som studentklänning? Haha tycker jag iaf :P

OCH hur gick det med de 2 killarna sen efter jag o Sandra gick? hahhaah xD

2011-05-26 22:32:19
URL: http://aarberesha.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: