Matten är ÖVER!

Nu är matten äntligen över för min del! Hade Matte C nationella igår, och så länge jag inte får IG så har jag nog sett min sista matteuppgift! Inget mer kånkande på tunga matteböcker och panikattacker över de avancerade miniräknarna! Funderar kanske på att läsa matte D, men vi får se hur det blir.

Var på fest igår, närmare bestämt Emelies födelsedagsfest med temat PENSIONÄRER! Kan ju tillägga att jag var måttligt road av temat, men vad gör man inte för sina vänner?

Idag är jag hemma och gör absolut ingenting, så det kommer nog bli lite mer bloggande idag och kanskekanskekanske en videoblogg med, får se vad jag hittar på att prata om!
Sånt här kommer jag nog att slippa i fortsättningen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: