Min första videoblogg, varsegod Arrie

Här kommer den äntligen, min efterlängtade videoblogg! Den är inte så lång och så men det är iallfall något!
Jag säger massa mer efter det (snackar massa om dig Arrie!) men då tog minnet slut. Jag stod och babblade på hur länge som helst och sen när jag kollade hur det blev så kom bara hälften med... det jag skulle säga innan den stängdes av var iallafall att min lärare säger att jag kanske kan få VG och det blev jag jätteglad över. Dessutom säger jag att vi skulle springa runt Prostsjön, inte sjunga som det låter att jag säger. Enjoy it peeps!

Kommentarer
abbe

jag ÄLSKAR sättet du rör dig på och dina gester! hahaha (det lät lite perviskt men du fattar...hoppas jag)

2011-05-17 15:22:48
URL: http://aarberesha.blogg.se/
arrie

äntligen!! :D längtat så in i bomben stina lise! tack så mycket, känner mig hedrad och tack för alla fina ord <3

2011-05-18 17:24:43
URL: http://audioland.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: