Min Pappa fyller år idag!!!

Idag er det pappas födelsedag
Hurra Hurra HURRA!!!
Han sikkert sig en gave får som han har önsket sig i år
Med dejlig chokolade og kager till
TILYKKE PÅ FÖDSELSDAGEN FAR! JEG ELSKER DIG!:)

En av de danska födelsedagssångerna! Föredrar faktiskt den framför den svenska, den är mycket gladare och roligare att sjunga. Våran känns så dyster på något sätt. Kanske tar mod till mig någon gång och nynnar på den i någon video en vacker dag!

Anledningen till att det kom med lite danska är ju för att pappa är dansk och bor i Danmark. Jag är ju som jag tidigare berättat halvdansk, alltså blev det den danska sången!

Kommentarer
arrie

vill höra hur den låter på danska :D

2011-05-22 11:33:16
URL: http://audioland.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: