Vloggen blir uppskjuten tills vidare..

Förlåt för att videon inte kommit upp en, men hela videon är störd just nu för den hackar och ljudet hänger inte med bilden och en massa och då vill inte jag lägga upp den, känns så tråkigt för jag vill ju helst att allt ska fungera som det ska. Så antingen lägger jag upp den jag har eller så gör jag en ny helt enkelt, vi får se hur det blir.

Mon ami francais, Cindy, skickade ett jättegulligt klipp till mig som går i samma tema som förra videon, nämligen där ett barn blir skrämt av sin far. Det är just det som händer i detta klipp:
Så sjukt söt, tack för klippet Cindy! Det är så otroligt gulligt att se henne gå från glad mun till uppochnedvänd mun och sen brista ut i gråt. Det ser ut som att hon tänker "Hur kunde du göra så här mot mig? Jag LITADE på dig, men det visade sig att du var någon helt annan!", typ så.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: