Har gjort min första beställning någonsin

Japp, ni läste rätt! Jag har gjort min första beställning någonsin i form av ett par vinterskor ifrån heppo.se! Jag och mamma letade skor till mig i fredags, dock fanns det inte riktigt rätt storlekar och så hade vi ont om tid då vi nästan fick springa för att hinna med bussen.
Så jag tänkte att man kanske kan titta runt lite på nätet och se om man hittade något. Och det gjorde jag! Så nu har jag klickat hem ett par stövletter, som det så fint kallas, från Heppo.se och förhoppningsvis dimper det ner ett litet brev i veckan där de säger att jag kan hämta ut mitt lilla paket på Kvantum. Spänningen är olidlig!!

Hur de ser ut får ni dock inte veta än för dom har tagit bort skorna från sidan eftersom jag tydligen fick de sista (!) Hoppas de passar och är lika fina i verkligheten som på bild!!
Så här såg det iallafall ut när jag fick mitt bekräftelsemail:

Tyckte den var jättefin, nästan som om pottermore hade gjort den, men bara nästan ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: