Lite uppdatering

Förra veckan hade jag höstlov och det spenderades hos min älskade fader och min bror och hans små flickor. Helt underbar vecka med bland annat TINTIN!! Helt grym film så gå och se den för den är helt fantastisk.

Allahelgona spenderades hos mormor och det var jättemysigt! Vi firade även med Gustav Adolf bakelse på söndagen vilket var mycket trevligt.
Första lördagen i lovet tillbringade jag i en skolbänk flitigt skrivandes högskoleprovet. Hur det gick har jag faktiskt ingen aning om men man får väl helt enkelt ta och hoppas på det bästa.
Måndag och tisdagvar "vanliga dagar". Fick tillbaka lite uppsatser som jag blev OTROLIGT glad över! Har även blivit tillfrågad att prata med 9:orna när de kommer hit om samhällsprogrammet och vad det innebär. Riktigt nervöst men det blir nog kul. Kommer ihåg när jag var en av de där nervösa 9:orna som var livrädd för allt vad gymnasium heter och tyckte att de i 1:an, 2:an, 3:an som talade med oss verkade galna som vågade stå där framme och prata helt fritt! Och nu ska jag bli en av de galna ^^ Tänk som det kan gå.

Idag har det varit anmälningar till balen och det var riktigt mycket folk när vi skulle skriva på. Biljetterna tog tydligen slut på 15 minuter och det var otroligt många som dessvärre inte fick någon biljett. Dock fick jag och min baldejt en vardera så det känns helt underbart!!! 

Imorgon bär det av till Göteborg med SP09 för att gå på utbildningsmässan hela dagen och det ska bli trevligt! Jag och Louise ska sitta i bussen på vägen dit och det lär bli en hel del youtube med både Beck och Harrypotter dubbningar. 

Det var lite kort om det som händer i mitt liv just nu. Hej so loooong! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: