Mamma fyller år idag!! Eller?

Nej min mamma fyller år den 4 maj. Dock fick jag aldrig chans att varken fira henne eller ge henne några presenter så därför har jag i över ett halvårs tid planerat en liten överraskningsfest för henne där jag skulle städa hela huset, laga mat och ha både presenter och en liten tårta (chokladmousse och frukt) med ballonger i hela lägenheten.
Det har aldrig blivit av, förens idag! Så jag har sprungit runt som en tätting i hela huset och fixat och donat. När hon kom hem blev hon helt chockad när hon fick se ballongerna och jag skuttade fram med min lilla tårta och grattade henne. Hon trodde väl att jag blivit galen men så snart jag förklarade blev hon jätteglad! 

Hon fick bland annat choklad, en tröja och en sjal då jag dessvärre tappade bort hennes i skolan så nu fick hon en ny, plus lite annat. Man får ju spara lite på krutet, det är faktiskt jul snart:)

Så grattis till min underbara älskade mamma som (nästan) fyller år idag! :)


Den lilla "tårtan"


"Tårtan" och presenter.

Puss på min mami! <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: