Mixad dag imon

Imorgon kommer jag att sitta och plågas i en lektionsal i fem timmar i sträck, åka till växjö och prova balklänning och därefter se breaking dawn. Något udda kombination? The right answer is YES!!
Vi har svenska B nationella skriftligt imon i fem timmar och jag är såååå nervös så jag vet inte vad jag ska ta mig till. För att inte dö av utmattning och undvika att bli allt för låg ska jag ha med mig
  • 2 drickor
  • Vindruvor
  • Bröd
  • Druvsocker
  • Chokladbollar
Därefter ska jag och Louise gå runt och prova balklänningar då balen och studenten närmar sig med stormsteg. Förhoppningsvis hittar vi något vackert så det kommer nog komma upp lite bilder här till helgen. 

Efter det ska vi möta upp två av våra kompisar och kolla på Breaking Dawn. Undrar hur den är, har hört av vissa att det är den underbaraste filmen ur sagan hittills medan andra kallar den grotesk, tråkig och osmaklig. Vi får väl se vad jag själv tycker efter att ha sett den!

ÖNSKA MIG LYCKA TILL IMON OCH LYCKA TILL ALLA NI ANDRA SOM OCKSÅ KOMMER GÖRA NATIONELLA SVENSKA B IMON!!! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: