Mkt att göra...

Det blir dåligt med uppdatering nu, håller just nu på att förbereda mig inför ett seminarium om politiska system i Usa, Storbritannien, Tyskland och Frankrike tills på fredag. Dessutom skriver jag på mitt tal till nationella i svenskan och det går skiiit. Känns som att jag aldrig kommer att bli klar.

Imorgon har jag presentation med niorna igen. Hade det i måndags och det var hur kul som helst! Jag och 5 andra presenterar nämligen samhällsprogrammet för olika högstadieskolor som kommer till vår skola och imorgon är det dags igen. Det blir ett pass på morgonen och så åker vi till Bors skola (min gamla högstadieskola!!) och ska informera lite där. WISH ME LUUUUUCK!!!

Ska bli skönt när allt är över, har två jobbiga kvällar framför mig fyllda med panikattacker och spontana raseriutbrott på min stackars oskyldiga dator...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: