Provat balklänningar

Sitter här och går igenom dagen i huvudet, en otroligt lyckad dag om jag får säga det själv. 
Först satt jag och plågades i drygt 4 timmar med nationella provet (kändes som att det gick skit btw!). Därefter åkte jag och Louise till Växjö och provade balklänningar och tittade därefter på Breaking Dawn tillsammans med Louise, Rut och Hanna. Ska skriva ett annat inlägg om vad jag tyckte om filmen ;)

Här kommer iallafall lite bilder från balklänningsprovningen. (OBS! Inte bästa kvaliteten på bilderna :/)


Klänning jag provade på skoj som jag INTE ska ha..
Ansiktet var inte riktigt med där nej, men gillade klänningen iallafall!
Louise ascoola rockprinsessklänning, hur underbar som helst!
Här är vi båda och jag har en lila klänning. Ansiktet var inte riktigt med här heller...

Klääänningaaaar! Vilken gillar ni bäst?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: