This is it

Det har varit dåligt med uppdatering på senaste tiden men det ska det banne mig bli ändring på. Faktiskt! Jag har insett att det här är det allra sista året i "riktiga" skolan. Det är klart att jag fattat det innan men det gick verkligen in för mig idag att efter det här träder vi verkligen ut i vuxenlivet och det kommer aldrig att bli detsamma igen.
Detta gör mig förtvivlad, för just exakt NU mår jag otroligt bra. Jag TRIVS äntligen på riktigt vilket jag haft så svårt att göra innan. Jag vill att detta aldrig ska ta slut, jag vill ha det som jag har det nu, och slippa växa upp och uppleva alla förändringar. Jag älskar mina underbara vänner och det gör ont i mig då jag tänker på att vi kommer skiljas åt om mindre än ett halvår...

Jag vill minnas den här tiden så mycket som möjligt och därför ska jag skriva så mycket jag bara kan så att jag aldrig glömmer!
</3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: