Bokat hår och makeup till balen: CHECK!

Jag har blivit helstressad angående balen nu! Jag har inte varit ute och provat några klänningar alls än så jag känner mig helt efter. Dessutom har mina kompisar hetsat mig och sagt att det nu är alldeles för sent att beställa håruppsättning och makeup till balen (som är om mer än ett HALVÅR framåt i tiden!!!) 

Jag och mamma bestämde oss för att ringa och höra iallfall om det fanns någon chans att få en ledig tid någonstans. Vi sökte på internet och ringde första bästa salong vi hittade. Så nu har jag fått den sista tiden som fanns, klockan 12.00 onsdag den 13 juni 2012 på Tilee hair and make up!

Någon som vet någonting om Tilee och vet om de är bra. Hemsidan och bilderna är jättefina och salongen verkar toppen så nu kan jag vara lugn, har freakat ur lite de senaste dagarna på grund av det här! :)

Här kommer lite fina balfrisyrer jag skulle kunna tänka mig:

Långt och lockigt skulle vara jättefint med lite pärlor och sån skit i håret!
LÄNK
Har mer och mer funderat på att ha det uppsatt, med lite slingor som hänger ner som bilden ovan.
LÄNK
Lite flätor i håret är alltid fint! LÄNK
Om allt skiter sig kör jag dock på denna. Ett säkert kort och då vet jag garanterat att allas blickar kommer att hamna på just mig. LÄNK

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: