Nu ska jag bli bättre på det här med uppdatering!

Jag har haft en mindre bloggpaus på grund av massa saker som händer just nu, men nu är jag nog tillbaka för att stanna!:) Jag tror jag ska göra en videologg snart och lägga upp som plåster på såren. 

Jag har sovmorgon varje dag denna vecka förutom på torsdag, det känns riktigt skönt! Jag är äntligen klar med min Romeo och Julia recension och det som nu ligger framför mig är inlämning på Filosofin och läsning av tre böcker samtidigt. Vet inte hur jag ska hålla all fakta och information i huvudet, men det får gå som det går helt enkelt :) 

Här får ni en random bild:
Cindy, Jag och madde med den största kändisen av dem alla under vårt besök på Bokmässan i Göteborg.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: