Sophia Grace Brownlee

Följande lilla flicka är typ en av youtubes stora snackisar just nu med sitt framträdande av Superbass. I <3 Her
Hur bedårande som helst! Hon rappar helt otroligt bra och jag älskar hur hon rör sig med värsta attityden som typ "what evva"-tjejen fast uppgraderad.
Hennes sångröst är helt otrolig och hon är bara 4 år!!! Mamman borde dock valt en lite mer passande låt för hennes ålder men förmodligen har hon ingen aning om vad det är hon sjunger:)
Kolla dessutom in kompisen/systern till vänster, hennes dans och mimande är epic!!

Denna lilla unge har nu gjort att jag dag som natt ständigt omedvetandes sjunger "boomballoomboomboombaloomboomweeeygotthasuperbass
boomballoomboomboombaloomboomweeeygotthasuperbass
boomboomboomboomboomboomboomboomboomboomboomboomboomboomboomboomboomboom".
Men jag gillar henne iallafall för hennes cuteness får mig att smällta!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: