Dagens fail - Nycklar i soptunnan

Följande scenario inträffade INTE idag utan i tisdags, men jag har inte hunnit skriva om det tidigare så jag gör det nu istället.

I matsalen i skolan har vi brickor och på brickan hade jag lagt min telefon som blev blöt av vatten. Precis när man ska gå ut ur matsalen så har vi en servetthållare där man tar servetter om man blivit kladdig eller liknande, det tar man ALLTID (jag iallafall).

I.O.M. att mobilen var blöt så torkade jag av den och lindade in den i servetten. När jag skulle slännga servetten fick jag total kortslutning i hjärnan och slängde NYCLARNA I SOPTUNNAN PRECIS UTANFÖR ISTÄLLET!! Servetten var ju runt mobilen och man kan ju liksom inte slänga mobilen så det blev liksom bara fel!

Lägg märke till att det inte var en liten plastpåseutan en JÄTTESOPSÄCK i en soptunna så jag (läs mina kompisar) fick ställa sig med huvet i soptunnan och gräva upp den ur alla äckelservetter och skit för jag fick sån panik så jag bara stod och gapskratta, det gjorde alla som gick förbi också för den delen!

Det här är ett exempel på sånt som nästan bara händer mig tack vare min korkighet (ja, det är ett riktigt ord), har dock inget emot det. Det är ju sånna saker som gör livet så mycket roligare.

Kommentarer
Louise

Hahaha det gav verkligen dagens garv! :') Tror jag aldrig skrattat så mkt under en lunchrast (y) men tur att vi fick upp dom :D

2011-09-18 13:45:45
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: