Hemma igen, but not for long...

Hej allihopa! Nu är jag hemma igen från Stockholm och jag har haft det helt galet roligt!! Vill tillbaka omdelbart! Berättar allt i en låååång resume nån gång nu till helgen.

Imorgon blir det ingen vila eller sovmorgon för mig för jag ska istället på Göteborgs bokmässa imon med Frida, Madde och Cindy och det ska bli SÅ KUL! Har längtat skitlänge så jag är aspeppad! Dessutom har Cindy gjort en mixCD där vi fått välja sex låtar var som vi ska spela i bilen så det ska bli askul och se vad de andra har tagit för låtar!

Vi har bland annat planerat att lyssna på Maria Montazami (vem kan motstå henne?) och Camilla Läckberg (jag har läst hennes två första böcker och dom är G R Y M M A!) och några till, sen får vi se vad som händer helt enkelt!

Men nu ska jag gå och lägga mig, har en lång dag framför mig imorgon och jag vill vara utvilad! Puss och kram din lilla skumbanan!


Jag och min nyinköpta tröja + linas glasögon (som hon glömde att ta igår innan vi skildes åt vid bussen) i mitt otroligt stökiga rum som jag ändå väljer att visa upp här i bloggen eftersom jag är så snäll.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: