Stockholm dag 2

Detta är ett tidsinställt inlägg!

Goddagens! Idag har vi varit på Utrikespolitiska institutet och träffat sekten Hare Krishna. Undrar hur det var att träffa dem. Kanske såg vi Thomas Di Leva där för enligt vår lärare brukar han äta på deras restaurang som är Stockholms bästa vegetariska restaurang.

Vi har nog ätit på typ McDonalds eller någon annan snabbmatskedja. Eller kanske 7eleven! Just 7eleven är något jag verkligen saknat med att bo i storstad.

Vid 13.00 ska vi till DN (Dagens nyheter) och det ska bli skoj! Vi ska tydligen få vara med och skapa en sida i en tidning på tid och redovisa för alla, lite nervöst men det blir nog roligt!

Vid 17.00 ska vi till Dramaten och titta runt lite bakom kulisserna och se hur det går till innan föreställningar och vid 19.00 bänkar vi oss som publik vid stora scenen för att titta på ROMEO & JULIA!!!! Det har jag verkligen sett fram emot! Ända sedan jag var liten har jag längtansfullt tittat på denna magnifika byggnad och sagt att en dag, då är det min tur att få se på en pjäs i de där salarna. Och nu är det alltså min tur så vi får hoppas att det lever upp till mina förväntningar helt enkelt!

Hej soloooong!

Dramaten
Det är inte den här vi ska se, den går ju bara på Göta Lejon men vill gärna se den här också! Speciellt eftersom Måns är med!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: