Stockholm dag 3

Detta inlägg är tidsinställt!

Good morning! Nu har vi sagt hej då till Vandrarhemmet som förhoppningsvis har varit helt underbart! Vi har haft lite ledig tid och då tror jag att vi har shoppat lite eller iallafall tittat oss runt. 

Just nu sitter vi nog och äter lunch i Riksdagshuset och förhoppningsvis ser man lite bekanta ansikten i form av hungriga ministrar.

Vid 13.00 ska vi nog få gå runt i Riksdagen och därefter gå in i Stadshuset.

Vid 16.00 far vi hem och jag tvingas ta farväl av mitt älskade Stockholm! Jag hoppas att denna resa har varit jättebra och att alla där hemma haft det underbart! Jag sover nog på bussen eftersom jag har med mig min Barbapapa och vi är nog hemma vid cirka 21.00.

Riksdagshusetpå kvällen

Helt random bild på mig när jag var hos pappa i somras. Kolla vad brun jag var (ni tycker säkert att jag är blek som snövit men jag blir inte mycket brunare när jag väl bestämmer mig för att sola:))! (OBS! Bilden har egentligen inget med texten att göra, ville bara fylla ut lite)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: