Stockholm stockholm stad i världen stockholm stockholm världens stad

De följande inläggen är tidsinställda eftersom vi befinner oss i Stockholm och inte har tillgång till data. Vill ju dock inte lämna er helt tomhänta så skriver det jag vet att vi ska ha gjort under dagen ( vi har schema ) och lite sånt! Berättar hur det var när jag kommit hem!

Just nu befinner vi oss i min älskade gamla hemstad Stockholm! Vi har åkt buss hela dagen och varit i Mariadöttrarnas kloster och vid Rökstenen. Den luktade säkert asmycket och så rykte det nog om den, säkert därför den heter rök. I detta ögonblick sitter jag förmodligen och äter tomatsoppa med vitlöksbröd, hoppas jag är vrålhungrig och att det smakar gott!

Klockan 16.30 ska vi till Sveriges television och det ska bli skitkul! Då får vi gå runt i studion och lattja lite!

Därefter ska vi till Skeppsholmen till vandrarhemmet där vi ska bo och sedan blir det utgång, har ingen aning om vad vi ska göra men det blir säkert roligt!

Hej så länge! :)

Där uppe ska vi äta!


Hit in ska vi lattja!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: