Stressvecka

Hinner dessvärre inte lägga upp bilderna från i lördags ikväll heller, har nämligen varit på Gymix under kvällen (jag kommer vara stel som en inne resten av veckan) och nu jobbar jag på en redovisning till franskan. Trevligt trevligt. Vi har även en analys att göra av filmen Babel (någon som sett den) på religionen och recension av pjäsen Romeo och Julia på svenskan. Dessutom läser jag just nu två böcker samtidigt, den ena på franska och den andra på danska och det är skitjobbigt plus att jag måste öva en massa massa massa giatrr eftersom jag ska spela i kyrkan på söndag. Vill inte för kommer att vara så himla nervös.... 

Dessutom har jag skoljoggen imon. Det enda positiva med det är att jag inte blir betygsatt utefter min brist på prestation så det är okej att gå. Det är faktiskt sista skoljoggen ever så det är ju synd att missa den.

Så ni får se till att ha lite överseende med att jag har lite att stå i, det får ta den tid det tar helt enkelt! :)


Känns som att jag står mitt i ett blåsväder med allt i skolan just nu, fast jag är glad ändå! :D
Bild från Sthlm av Lina.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: