The hat told me that...

(VARNING FÖR HARRY POTTER RELATERAT INLÄGG :))

...I'm a Ravenclaw
My brain is superfast
Just like Sheldon Cooper
But not a total ass...


Yepp, I'm a Ravenclaw! :) Direkt efter att jag fick reda på att jag kommit in på själva pottermore ringde jag Cindy och hon var med mig när jag fick min stav och blev sorterad och allting! Ska dock medge att jag blev lite besviken att jag inte hamnade i Gryffindor, men nu känns det bättre, känner mig assmart nu och det behövde jag verkligen ;) Har lanat pottermore nu i helgen och kokar drycker för fullt!

Cindy är också i Ravenclaw så det känns bra:) Arrie kom i Hufflepuff och just nu väntar vi på att Louise ska få sitt brev:)
Dålig bild men ni ser vad det är iallafall!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: