Femte april tjugohundratolv

Tjollahopp! Jag befinner mig just nu hos min kära mormor och har varit här under lovet och kommer förmodligen stanna tills på måndag. Vi har en massa skoj ihop och tar det ganska lugnt för det mesta. 

Försöker plugga en hel del på vårt underbara (läs hemska) projektarbete och det går väl framåt, dock inte med de elefantkliv jag hade önskat att det kunde göra. Menmen.
Det hände en lite traumatisk sak idag som gjorde att jag var tvungen att ringa på hjälp, inget farligt dock men det var lite läskigt. Vill inte exakt vad som hände här på bloggen men kan åtminstone säga att allting gick väl till slut och att det som tur var inte blev något sjukhusbesök! Ingen har bråkat eller råkat i slagsmål så tro inte att Skrållan attakerat någon för det har hon inte! ^^

Imorgon ska jag ta det lugnt och plugga och lyssna på musik. Mitt snabba internet tog dock slut idag (!!!!!) vilket betyder att jag nu i cirka 25 dagar frammåt har långsamt och segt internet, endast 5 dagar in på månaden!!! Det måste vara någon form av rekord :o

Men nu ska jag nana, man blir ju så himla sömnig av att skriva vettni! Goder natter! <3

Fint foto från fredagens filiokuspromad för att finna finfina fsommarjobb. Försökte använda bokstaven "F" där om det inte märktes ;) Bilden har föresten inte något med texten att göra, förutom den med alla F:en såklart, daaah!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: