Glader påsker!

Glad påsk på er allihopa! Hoppas ni haft det bra och ätit en massa onyttigheter, det har iallafall jag gjort.
Här hos mormor har vi haft besök av en massa släktingar under dagen och ätit påsklunch och det var hur gott som helst! Det allra bästa är att vi fick en hel del mat över vilket betyder att vi kan äta lika god mat i åtminstone två dagar framöver!

Dessutom var det alldeles vitt på marken när jag vaknade i morse. Det hade nämligen snöat nästan hela natten, gissa om jag var lycklig?! Ja, jag är seriös. Lite ironiskt dock att det är mer snö och är kallare idag på påskafton än det var på självaste julafton (ligger runt nollstrecket). Jag ser det som att jag blir kompenserad nu istället!

Nu tittar jag på Harry Potter och fången från Azkaban som går på sexan. Min påskafton kan nog inte bli  mycket bättre än så här!


Ja, jag har gjort bilden själv på paint och jag är JÄTTESTOLT! :) Glad påsk på er!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: