Jag grät inför min lärare!

Hello! Jag har haft en intensiv vecka med en massa plugg. Igår var jag dessutom på vårdcentralen eftersom jag fått extremt ont i halsen igen. Sjuksköterskan trodde att det var körtelfeber först, men lyckligtvis var det inte det.

Idag hade jag min fruktade nyhetsbevakning inför klassen, och min lärare gav mig så bra kommentarer och betyg så att jag BOKSTAVLIGEN BÖRJADE GRÅTA! Det var hur pinsamt som helst och mina kompisar fattade nog ingenting när jag kom ut i klassrummet och antagligen såg helt förstörd ut.

Att jag började gråta är något som tydligen spridit sig i lärarrummet då två av mina andra lärare kommenterade det senare under dagen^^ :$

Fy vad pinsamt! Men det var som att all oro och spänningar bara försvann, jag satt nämligen uppe till tre (!) inatt med feber i kroppen och skrev på denna bevakning och var övertygad om att jag skulle få IG. Så när jag fick reda på vad jag fick så blev det bara ren lycka!

Vi tittade även på musikprofilens musikal idag! Den var jättebra och mina fina vänner skötte sig perfekt genom hela föreställningen! Dessutom sjöng ni jättebra, blev riktigt imponerad!

dream, dreaming, life, love, sleeping
LÄNK

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: