Just det, jag skulle ta studenten om cirka 9 veckor...

Paniiik! jag har panik just nu! Jag kan inte ta studenten än? Jag är inte redo, jag vill gå kvar i skolan för alltid och inte ha något mål utan endast veta att jag jag alltid kommer att gå i skolan, som det ALLTID har varit! 
Jag vill kunna drömma om en framtid och veta att den är avlägsen och på behörigt avstånd, och inte haden hack i häl och veta att den väldigt, väldigt snart kommer att vara min verklighet. 

WWrraaaahh!! Jag vill inteee... :(

Det är en massa plugg just nu vilket tynger ner mig enormt, men jag vill gå kvar och inte ha denn där jobbiga känslan av att inte veta vart i Sverige jag kommer befinna mig inom ett drygt halvår. Det känns bara hemskt och jobbigt. Svart.

Men jag får väl göra som jag alltid säger. Göra det bästa av situationen och ta vara på den tid man har kvar och göra den så rolig man bara kan!

Nu ska jag återgå till pluggandet! Hej så länge <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: