Nya motsvarigheten till Rebecca Black?

Jag vet inte riktigt vad det här är för något, men vad det än är så låter det inte särskilt vackert i mina öron. Rebecca Blacks låt Friday låter riktigt vacker i jämförelse med dessa två "heta" tonårsbruttors låt Hot problems.


Jag är ingen "hater" och jag verkligen avskyr det nästintill ostoppbara näthatet som finns nästan vart man än vänder sig på internet. Men detta lät verkligen inte vackert. Dock tycker jag extremt synd om tjejerna när man läser de ofta rent utsagt vidriga kommentarerna om dem där man, i skydd av sin anonymitet, fritt skriver om deras sexuella läggning såväl som det mest värdiga sättet de borde dö på. Jag tycker att det är HEMSKT rentutsagt. Det spelar ingen roll hur dåligt, eller hur bra, man sjunger, oavsett vad så ska man inte behöva utsättas för detta hat där tittarna provocerar varandra till att skriva så hemska och vidriga  kommentarer som möjligt för att på så sätt vinna så många gillningar som möjligt. STOPPA NÄTHATET FÖR FASIKEN!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: