Sjuk :'(

Jag är sjuk igen, och mycket sjukare än jag var förra veckan. Jag är rejält förkyld och har feber och låter fudgigt rent ut sagt! Jag mår SKIT och mitt huvud väger 50 kilo vilket gör att jag knappt orkar hålla det uppe, plus att näsan innehåller en och annan liter snor (Ja, den informationen var nödvändig för er att läsa). 

Det är väl tur i oturen att det blev nu till helgen eftersom jag inte vill missa fler skoldagar nu i slutspurten. Det negativa är dock att jag skulle tillbringat denna helg hos min louise.. :(


Bild från 9:an, vilket betyder att jag var ingefär 14 (!) år gammal! Tiden går fort.

Kommentarer
Louise

Sötunge! Krya på dig och hoppas vi kan ses nån helg snaaart <3

2012-04-20 22:07:31
URL: http://lisennyfiken.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: