SOMMARJOBB!

Jag har btw fått sommarjobb!! Jag fick egentligen reda på det förra fredagen men har inte velat skriva någonting förän jag fått det helt bekräftat. Fick det bekräftat nu i torsdags och kan inte vara mycket gladare!

Jag ska jobba med funktionshindrade ungdomar inom kommunen i ungefär tre veckor och jag är hur exalterad som helst!
Det finns dock ett stort MEN. Det är nämligen så att jag ska åka till Italien med min ledargrupp i Augusti, och detta jobb sträcker sig fram till augusti vilket betyder att jag nog måste avboka resan... Vi håller dock på att pratar om arbetstider så vi får se hur det går.

Oavsett vad å har jag nu ett sommarjobb och jag kan nog inte bli mycket lyckligare över detta! Mitt första riktiga sommarjobb, WAAAAAH!!

420484_384392924918119_137519666272114_1245239_151197233_n_large
LÄNK

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: