Studiedag

Idag är det studiedag vilket är riktigt skönt, även om jag varit hemma fem dagar i rad nu eftersom jag var sjuk i veckan och att det dessutom varit helg.
För en gångs skull så studerar jag lite på en studiedag, titta vem som plötsligt gått och blivit lite duktig;)

Tittar även på rättegången mot Anders Behring Breivik. Jag blir så himla arg och ledsen när jag ser det, speciellt när de går igenom alla namnen på de som blev mördade och skadade och även vart på ön det skedde...

Imorgon ska vi till Eksjö och kolla på försvaret, eller nåt, är faktiskt inte helt säker på vad det är vi ska göra men det blir nog roligt! :)

Random bild från högstadiet:



Sånna här bilder tog vi ALLTID och tyckte vi var hur roliga som helst ^^


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: