Träningsvärk

Jag vaknade i morse av att jag låg och hostade och samtidigt kände en märklig smärta i magen. Jag slutade hosta och smärtan slutade. Jag hostade igen - smärta igen. Jag nös och smärtan ökade gånger 4. Hosta - smärta. Hosta - smärta. 

Jag nös så mycket igår så att jag nu fått en otroligt smärtsam träningsvärk i hela magen. I vanliga fall gillar jag att ha träningsvärk för att man känner att träningen man gjort tillslut givit resultat. Men nu har jag inte tränat och har dessutom ont överallt i resten av kroppen så detta är bara otroligt plågsamt.

Så idag har jag ONT och jag får små minipanikattacker när jag känner att jag behöver nysa eftersom jag vet hur ont det kommer att göra. 

Om det fortsätter så här kommer jag garanterat att få sexpack till sommaren, vilket alltid är positivt ^^

Random bild på en arm, Martina Haag, Katerina Janoch och jag sådär lite halvt på bokmässan i höstas.

OBS! Bilden har egentligen ingenting överhuvudtaget att göra med texten.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: