You treat me like a stranger and that feels so rough...

Jag har en SJUKT jobbig vecka framför mig! Våra projektarbeten ska vara inlämnade nu på fredag och jag skriver för fulla muggar. Ett års arbete ska slutligen lämnas in och betygsättas. Hjälp?! Det värsta är att jag börjar känna mig lite dålig, mådde riktigt dåligt igår innan vi skulle åka hem från mormor men blev lite bättre sen på kvällen men nu känner jag mig lite krasslig igen.. 

Imorgon har vi religionsdag och får bland annat besök utav Jehovas vittnen, spännande spännande..

Det har föresten varit en skitdag idag, veckan börjar dåligt vilket gör att veckan känns ganska låång.. Vi har långhelg iallafall då vi har studiedag på måndag, vilket behövs trotts att vi varit lediga i över en vecka. 

Jag ska börja ta mer bilder här snart, lovar. Har dock inyte tid just nu, det är bara så stressigt just nu!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: