Det blidde ingen träning

Något som är väldigt bra med mitt studentboende är att vi har ett eget gym. Något annat som är väldigt bra är att man kan boka hela gymmet för sig själv så att bara man själv har tillgång till det och alla maskinerna därinne. Något som dessvärre är väldigt dåligt är att jag inte vet hur man kommer in.

Jag var nere i förrgår och kollade och det såg verkligen jättefint ut, så då tänkte jag att jag skulle ner och träna idag när jag är ledig (självstudietid kallas det egentligen, men let's face it, jag är ledig). Så jag gick ner med träningskläder på, musik och vattenflaska i högsta hugg och bokade tid. Dock har jag ingen aning om vilken av dörrarna jag ska öppna och hur man gör det. Jag har fem olika nycklar och en av dem går in, problemet är dock att det är omöjligt att vrida om! Dessutom så är jag ju så himla blyg så det är ju inte direkt så att jag vågar knacka på hos någon främling och frågar. Usch, jag hatar att jag ska vara så himla awkward!!

Tillslut fick jag se mig besegrad och jag gick med molokna steg tillbaka till min lilla lägenhet.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: