Första nollningsveckan avklarad

Jag har nu bott i Norrköping i en hel vecka och även avklarat den första nollningsveckan! Tänkte därför kortfattat skriva om vad vi gjort varje dag eftersom jag inte haft tid eller ork nu under veckan.

Måndagen:

Vi möttes klockan 13.00 utanför Kåkenhus (där de flesta av våra föreläsningar kommer hållas) och fick där träffa våra klasskamrater för första gången. Behöver jag ens tillägga att jag var nervös? Jag skakade som ett asplöv - bokstavligen. Därefter fick vi göra våra fina nolleskyltar, en orange stege med våra namn i papp så vi ska minnas vad alla heter. Kommer man utan skylt får man straff, något jag lyckligtvis inte behövt genomlida ännu (man blir antingen ihopbunden med någon eller får en megaskylt runt halsen där det står "OLYDIG NOLLAN".
Därefter gick vi till en stor park där vi hade lära-känna-lekar som var riktigt roliga. Sedan var det grillning och efter det femkamp, som vi visserligen förlorade men vi hade det kul iallafall!
Sedan var det hemgång som gällde, men eftersom jag flyttade hit dagen innan så hade jag ingen aning om vart jag befann mig, som väl var så erbjöd sig en av killarna i mitt lag att visa mig runt i Norrköping och sen följa mig hem så det var verkligen skitsnällt!
Väl hemma tog jag det lugnt och kollade på film, sedan gick jag och lade mig.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: