Fredagen - Slappardag

På fredagen skulle jag göra min registrering till Liu, det funkade dock inte eftersom man var tvungen att göra en sorts anmälan innan själva registreringen vilket jag missuppfattat så det får jag göra på måndag istället. Jag var inte den enda som missuppfattade detta.
Mamma åkte under förmiddagen vilket var väldigt jobbigt eftersom jag är så otroligt mammasjuk, vi har dock bestämt att jag ska försöka komma hem nästnästa helg om inget annat är inbokat så det ser jag fram emot!!
Tidigare under veckan hade jag börjat känna mig lite krasslig och senare under dagen fick jag feber, så istället för att hänga med ut och festa på kvällen stannade jag hemma och skypade med Louise och kollade på Dobidoo och Fångarna på fortet! Tack för samtalet LOUISE!! Du är guld värd! <3

Kommentarer
Louise Jonasson

Åh! TAck själv finaste! <3

2012-08-26 20:52:59
URL: http://loojs.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: