Gårdagen

Gårdagen var väldigt intressant och oväntad. Först hadde vi föreläsningar mellan 10-15 och därefter gick jag hem. Senare under kvällen skulle det vara pubrunda vilket jag inte hade någon riktig aning om vad det innebar. Jag trodde att det bara var en grupp med människor som gick mellan olika barer för att lära känna norrköping lite bättre. 
Men istället var det en sorts femkamp med folk från andra program (2 från varje). Så vi gick mellan en massa barer och lekte och spexade (spex verkar btw vara någon sorts helig lag bland studenterna!) vilket var kul.
Jag och tjejen från mitt program ville dock gå hem efter några barer eftersom  vi var trötta, men av någon okänd anldening fortsatte vi ändå.

När vi var klara och skulle hem så ville dock några från vårt lag att vi skulle hänga med dem till Hugo (typ som Harrys, och btw samma Hugo vi skulle klappa under skattjakten) och tillslut lyckades de övertala oss så vi hängde med. 
Vi hade faktiskt jättekul och jag blev bjuden på två gigantiska glas apelsinjuice så jag kunde inte vara mycket nöjdare!
Runt halv två var vi dock trötta och bestämde oss för att börja knalla hemmåt efter en väldigt oväntad, men väldigt lyckad kväll! Det var så konstigt för jag hade redan innan planerat hur kvällen skulle vara, jag skulle gå hem efter halva pubrundan runt åtta och därefter klä på mig pyjamas och kolla på V.Ä.N.N.E.R, men så blev det ju inte riktigt.  Kul hade vi det iallafall!

I brist på bilder lägger jag upp denna som jag blev otroligt och extremt nöjd med.

Så himla äkta med liksom.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: