51 fakta om min sommar

Det har varit extremt tyst härifrån bloggen under sommaren och det är jag väl medveten om. Om jag sa att det beror på att jag inte haft tid så ljuger jag för jag har haft all tid i världen att göra blogginlägg och lägga upp blder. Jag har bara inte haft någon riktig lust.

Men här kommer en liten lista på 51 fakta om vad jag gjort och vad som hänt, samt vad som kommer hända!
  1. Jag var på studentresa i Turkiet.
  2. Jag gick på studentbal.
  3. Jag fick en ny data.
  4. Jag tog studenten.
  5. Jag hade besök av min "andra" familj från Stockholm.
  6. Jag spelade sims 3.
  7. Jag jobbade en vecka som ledare i Bor och var bland annat med och klädde en midsommarstång.
  8. Jag firade midsommar en hel helg i skogen med mina favoritflickor.
  9. Jag åkte till mormor.
  10. Jag tråkade runt hemma.
  11. Jag åkte till pappa.
  12. Jag fick svar från antagning.se.
  13. Jag kom in på socionom i Linköping.
  14. Jag kom in reserv på socionom i Lund.
  15. Jag fick panik.
  16. Jag ville bli au pair.
  17. Jag ville ta sabbatsår.
  18. Jag började jobba på Blixten.
  19. Jag fikade med Lina.
  20. Jag fikade med Madde.
  21. Jag var på äventyrsbad i Borås med jobbet.
  22. Jag fick besök av min lillkusin.
  23. Vi hade V.Ä.N.N.E.R. weekend.
  24. Hon åkte hem.
  25. Jag fortsatte jobba.
  26. jag var i Gränna samt Visingsö med jobbet...
  27. ... och köpte en massa (då menar jag en MASSA polkagrisar).
  28. Jag började överväga att börja plugga direkt utan att ta ett sabbatsår.
  29. Jag fikade med Louise.
  30. Jag solade i tre dagar i rad med jobbet på olika stränder...
  31. ...varav den sista var vid Östra stranden i Halmstad.
  32. Jag insåg att jag hade det absolut underbaraste sommarjobbet man kan önska sig.
  33. Jag började söka bostad.
  34. Jag hade Fondueafton med Madde, Frida, Cindy och Niclas.
  35. Jag åkte till Ullared...
  36. ...och brände av 2500 riksdaler.
  37. Fick reda på att jag fick lägenhet i Norrköping...
  38. ...som jag kommer att flytta in i nu i augusti.
  39. Jag jobbade min sista vecka på jobbet...
  40. ...och slutade idag...
  41. ...eftersom jag ska till Italien på måndag.
  42. Jag ska åka upp till Norrköping och hämta nyckel...
  43. ...och lämna cykel eftersom den antagligen kommer att användas ganska så flitigt.
  44. Jag ska åka till IKEA med mamma och köpa inredningsprylar.
  45. Jag är skitnervös inför skolstarten...
  46. ...och nollningen ska vi inte ens prata om...
  47. ...för att inte tala om det faktum att jag kommer dela lägenhet med en okänd människa (yes, jag kommer flytta hemifrån och dela lägenhet med någon jag aldrig träffat).
  48. Jag har läst en massa böcker för att "catcha upp" från de år jag inte kunnat på grund av för mycket plugg (jag har än så länge kommit upp i sju stycken och hoppas jag lyckas läsa tre till!)
  49. Jag har förälskat mig i Hungerspelen.
  50. Jag har varit arg på mig själv för att jag inte har tagit en enda bild med kameran denna sommar.
  51. Jag har kommit fram till att jag haft en riktigt skön och härlig sommar och hunnit med en massa jag inte trodde att jag skulle, trots att vädret varit skit.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: