Lördag - Sittning

Igår var det "lite skönt dagen-efter-häng" som jag dock skippade eftersom jag ville vara utvilad till kvällen då vi skulle ha vår första sittning - FUL-sittningen. Tydligen kom det bara 6 stycken från nollan (vilket är väldigt lite eftersom vi är runt 90 stycken som var inbjudna) så jag gick väl inte direkt miste om någonting.

Man skiljer på FUL och-Finsittning då man på fin-sittning har lite finare kläder på sig medan man på FUL-sittning ofta har något tema. Gårdagens tema var Zoo-tema vilket resulterade i många innovativa kostymer, allt från ödlor till kossor och Zoogodisförsäljare (ni vet, Zooapor?). Det blev en hel del spex av de olika festerierna och fadderierna samt en hel del sång och skålande. Efter detta var det fest på Trappan (som är ett sorts fest och-hängställe för studenter där vi också hade sittningen). Jag kände mig dock lite krasslig fortfarande så jag gick hem relativt tidigt.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: