Norrköping är tydligen min hemstad nu..

Sååå.. det verkar som att jag har tagit det enormt stora och gigantiska klivet ut i världen och flyttat hemifrån. Det här är så sjukt så det finns inte ens på min karta att jag skulle kunna göra något sånt här. Men det har jag och jag sitter just nu ensam i mitt lilla korridorsrum i Norrköping. Hur gick det där till egentligen? Fråga mig inte för jag har ingen aning, det här är så himla olikt mig att göra något så stort och galet.
Till saken hör att jag är helt ensam och inte känner någon vilket gör det hela ännu mer skrämmande! Och kanske litelite spännande också.
Flytten skedde igår och dagen innan spenderades på Ikea där jag införskaffade mig både färglada filtar och kuddar, allt för att mitt rum skulle bli så trevligt som möjligt och så att jag själv skulle kunna sätta min egna personliga prägel på det.
Allt detta har varit extremt omtummlande för mig och jag kan avslöja att det faktiskt fällts en hel del tårar, vet fortfarande inte om jag gjort rätt.. Men det visar sig, det värsta som kan hända är att jag inte trivs eller helt enkelt bara känner att det inte känns helt rätt och då flyttar jag hem igen.
Jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad så mycket som möjligt! Om jag hinner ska jag skriva om nollningen som var idag och fortsätter i två veckor framöver!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: