Torsdagen - Upprop

I torsdags hade vi upprop vilket inte var så nervöst som jag hade trott eftersom man redan hade träffat de flesta. Dock var det ännu fler än de som varit med på nolle-P eftersom alla inte hade varit med så nu fick vi för första gången se ALLA de som kommer att gå i vår klass. Efter det var det Campusvandring då de visade oss runt kring de olika områdena man bör känna till.
Senare på kvällen var det den omtalade STuFFiaden, en turnering mot några av de andra programmen med grenar som stress-schack, charader och Flaggan. Väl där såg jag både killen jag kramade under skattjakten dagen innan och Hugo vars huvud jag klappade vilket var lite småpinsamt.
Jag var dock tvungen att gå tidigare eftersom min älskade mamma och morbror kom på besök för att lämna lite möbler och cykel. Det var helt underbart att äntligen få se min mamma igen trotts att det bara gått några få dagar! Det känns faktiskt som att jag har bott här i över en månaden och inte en vecka. Det känns jättekonstigt!
Vi bar iallafall in alla möbler, bland annat en bokhylla, tavlor samt tv och tv-bord så nu kan jag äntligen kolla på serier igen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: