Asså neeeej jag försov mig!!!

Skitkorv! PÅ RIKTIGT! Jag har suttit uppe hela natten och arbetat med en uppsats inför ett seminarium jag har nu på torsdag. Det var riktigt jobbigt men jag blev klar med den runt sexsnåret så jag kunde koppla av lite. Kände dock att det inte var någon mening att gå och lägga sig eftersom jag visste att det inte skulle vara så stor chans att jag vaknade i tid till skolan. Så jag gick iväg och duschade (det var FREEZING btw för det läcker in iskall luft utifrån vilket inte är så behagligt när man är naken...) och kokade te och låg sen i sängen och kollade på julkalendern. Sen minns jag ingenting förens vid 12 då jag vaknar av att På spåret är på tv. PANIK!!! Jag missade föreläsningen som jag ville gå på! Det blev bara så himla fel alltihop så jag vet inte vad jag ska göra :( Jag vet att det inte är värsta grejen att försova sig, men jag gör aldrig det så jag blir så himla stressad över sådant när jag inte har kontroll över mig själv.
 
Nu ska jag hälla ut teet från imorse. Det är numera iskallt...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: