Dag 11 - Mitt bästa julminne

Jag har ganska svårt att komma på det allra bästa julminnet, jag har så många att välja mellan så det är lite knepigt. Men inget går ju upp emot jularna man hade när man var liten. Det var tiden då man trodde på tomten och var helt överbevisad om att han faktiskt hann med att dela ut julklappar till alla barn i hela världen på en och samma natt. Det var även tiden då man fick så sjukt överdrivet mycket paket (och STORA!) att man knappt hade tid att leka med alla för att man var så överväldigad av alla leksaker.
Mitt bästa julminne är nog i allmänhet väntan under julaftonen när familjen satt samlad och man väntade på att tomten skulle komma. Shit vilken panik man fick när det knackade på dörren och man blev helt galet blyg! Oavsett hur kaxig man var innan tomten kom så var det alltid som bortblåst när man väl fick träffa honom.
 
Cocacolatomten är också ett sånt där bra julminne från när man var liten, så ska han se ut!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: