Dag 12: Har du varit snäll eller elak i år?

Jag skulle vilja påstå att jag ändå har varit ganska så snäll i år.
Är det sorgligt att jag inte kan ge några riktiga konkreta exempel på detta? Svar JA!
Men när jag tänker efter kan jag på rak arm jag säga att jag iallafall har skänkt pengar till välgörenhet, ställt upp för människor när de behövt hjälp samt varit vänlig mot såväl främlingar som välbekanta i den utsträckning jag kunnat.
Jag har sänt vänliga tankar till de som behövt dem och även önskat folk lycka till innan prov OCH sagt att de inte ska säga tack eftersom det betyder otur. 
Jag har ätit upp mina grönsaker var dag och varit tacksam för maten på vårt bord. En och annan komplimang har jag förhoppningsvis delat ut till någon som förtjänat denna. 
 
Jag har också varit lite elak också. Jag har snackat en massa skit om folks kläder på tv när man kollat på project runway. Och jag pratade nog lite väl högt om föremål jag ansett var mindre vackra på svenska när vi var i Turkland. Sen har jag sagt en rad olika grejer som varit mer eller mindre kollosalt totalkorkade och ogenomtänkta till folk jag gillar och bryr mig om. FÖRLÅT FÖR DETTA OM DU KÄNNER DIG TRÅFFAD!! 

Jag hoppas dock att det goda överväger det onda så att även jag får besök av tomten i år!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: