Dag 19: När slutade du tro på tomten?

När jag var mellan 5-6 år ungefär. Jag hade under en viss tid gått och funderat på det här med tomten och på att det faktiskt låter väldigt märkligt att han skulle hinna med att besöka alla barn i hela världen under en och samma natt. Sen förstod jag inte varför han såg så annorlunda ut vid olika tillfällen. Ibland hade han av någon anledning en lösnäsa på sig, andra gånger en skräckinjagande mask. 
Dessutom tyckte jag att det var konstigt att min kusin alltid skulle försvinna lite varje julafton och verkligen ALLTID missa när tomten kom trots att han visste att vi faktiskt skulle få finbesök.
Baserat på detta kunde jag sedan dra slutsatsen att det kanske trots allt mot all förmodan kanske inte finns någon riktig jultomte.
Men det hindrar en ju inte från att låtsas, eller hur?


Jag älskar sånna här bilder!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: