Dag 5 - Årets önskelista

Jag kikade igenom arkivet lite innan och insåg att jag aldrig gjorde dag 5 förra julen, så jag gör den nu helt enkelt, när det ändå är 5:e december och allt! Jag har dessutom ändrat listan lite (översatt den bland annat) då jag upptäckte att jag inte följde listan ordentligt som man skulle. Men nu är det fixat så det borde vara ordning på det.

Så idag är det årets önskelista vi ska prata om, och jag slår ju faktiskt två flugor i en smäll då detta var något Cindy ville ha av oss. Hennes önskan är min lag!
I år är det en lite halvytlig lista, jag vill både ha smink, parfym och plattång. Nagellack är ju aldrig fel det heller.
Jag är i desperat behov av en ny mobil för den jag har nu är seg, repig och STÄNGER AV SIG MED JÄMNA MELLANRUM! Det är sjukt irriterande, speciellt när man behöver den som mest. Till exempel när jag har Swebusbiljett på mobilen och måste läsa upp en kod för att visa att biljetten är giltig. Vid dessa tillfällen får mobilen nog och bestämmer sig för att stänga ner totalt och bli svart. Detta har hänt inte mindre än 3 gånger nu under hösten. Numera skriver jag alltid biljetten på armen om mobilen skulle få nog. 

Det andra behöver väl egentligen ingen närmare presentation. I'm a sims and gleek nerd, what can I say?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: